Vecka 27

Det har varit kanon väder hela veckan förutom idag,, men lite regn är behövligt.. Det har varit ganska jobbigt att jobba i denna värmen, men har gått ganska bra,, Har åkt runt på en åkergräsklippare å klippt massa gräs,, var ganska sköljj faktiskt =) åå solbränd blev jag med.. Jag gick runt med en "röjsåg" i långa svarta byxor, svart T-shirt å svart jacka mitt i solen.. Det var riktigt svettigt å gött =/ usch usch,, men sköjj var det iaf =P Fick avbryta efter lunch för jag hade druckit för lite vatten,, blev snurrig i huvudet =/ Efter varje jobbdag har jag åkt hem å badat i poolen,, har varit riktigt gött.. i Torsdags åkte jag Bror å Far till Igelsjön å bada,, mycke knott å jävelskap men det ´gick allt bra,, det var 25grader i vattnet eller nått =) Innan vi åkte å bada satt jag uppe på taket å¨tog ner julbelysningen  =P hehe vi ska ta ner tegelpannorna å grejja iordning taket så då tog jag modet å klättra upp där å tog ner den.. Vaxade även halva bilen =P klockan blev lite mycket å det regna,, får ta resten  någon annan dag..  Nu i helgen har jag festat,, =) varit med Vännerna på Strandgatan å Pråmen,, DEt har varit riktigt sköjj faktiskt =) Idag gick jag upp halv 12 käka frukost å sen gick jag å la mig igen,, Sov till å från till klockan 17:30,, Åkte till Frändefors å tittade på Film med Anders å Ragge, å så fick jag äntligen med mig mina filmer hem oxå.-..

Hela Vecka 28 'r det dansbands festival på LaneLoge..
Måndag - Thorleifs
Tisdag - Lasse Stefanz
Onsdag - Nonstop Scotts å Drifters
Torsdag - Mats Bergmans
Fredag - Streaplers
Lördag - Cc and Lee


Det blir ev handverks mässa i Hjo på helgen om det är fint väder..
Imorn är det ny Jobbvecka,,
Natti Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0