Crusing Trollhättan å Lidköping

Lördag den 30/5 var det crusing i Trollhättan.. Jag körde Daniels bil. En Ford Mercury 54 grön blå var den med glastak =) Skulle kört en Ford Mercury rosa cabbe, men växellådan var inte hundra på den =(.. Jag å Jenni åkte till Uddevalla för att hämta upp Daniel å hans kompis å¨så byta bil.. Vi hämtade Suss i Vargön å sen bar det av till Trollhättan.. Bilen var manuell så det var lite krångligt med dragläget på den, men det gick bra ändå,, undvek att köra upp för backar med mycket trafik i..=P 20:45 ungefär släppte vi av Jenni å Suss för dom skulle till BackStage på minnes stund.. Jag ringde till Marie så vi hämtade upp henne Netz å Anders.. dom åkte med en stund.. Sen skulle dom iväg å då kom Jenni å Suss tillbaka, Mor å Far hoppade oxå in i bilen =) det var väldigt trevligt faktiskt =).. Vi stannade på Statoil å käka, sen åkte vi till Shell för daniel skulle prata med några som stod där,, bilen började koka.. fläkten snurrade tydligen inte å dety var inte så konstogt heller för fläktremmen satt inte på =/ Fader ordnade detta å så åkte vi en stund till.. släppte av mor å far å sen åkte vi till Uddevalla å lämna av folket å bytte tillbaka till min 740.. kom i säng halv 5.

Fredag den 5/6 Skulle jag varit chaufför för Anders, ragge, Emma å lite annat folk men så blev det inte.. för det var ett väldans krångel.. Då bestämde jag mig för att åka till Parkliden å dansa till Streaplers.. Anna ringde mig å hon å hennes granne Emelie ville med dit så jag åkte å tanka å sen åkte jag till Upphärad ¨å hämtade dom.. Vi var på parkliden klockan 22:00 ungefär.. Vi träffade Erik., Anna, Marcus å Anna där... dom jag skulle åkt dit med egentligen men så ringde ju Anna... Jaja det var bra m,usik å mycket folk, blev en ganska lyckad dag.. Jag Anna å Emelie åkte till McDonalds å sen tog vi en crusing runda i Staden.. på väg dit ser det ut som det är en häst som går över vägen jag vänder å jag å Emelie går ut å tittar,, 10meter ifrån den ser jag att det inte är någon häst utan en Älg, å den var inte speciellt liten =/ den börja gå emot oss å då sprang vi rätt snabbt till bilen igen =/ Anna bara skratta åt mig för att jag trodde att det var en häst =) hehe
Jag körde hem dom å sen var det sängen för min del..

Lördag den 6/6 var det crusing i Lidköping å Power meet i Nossebro.. Erik å Stark kom å hämta mig klockan 11, vi åkte å hämta sunken å granlund, sen bar det av till Nossebro.. Det kostade 100kr å gå in för att kika på bilarna å på marknaden. kändes rätt meningslöst egentligen å betala 100spänn men sen vid 15:30 var det burn out tävling, å det var värt å se.. den sista bilen som burna var en Dougt..

Jag blev chaufför till lidköping, å det är roligt en stund men sen ville jag bara ställa bilen å gå runt å tjöta med folk å så men det blir inte så mycket med det tyvärr.. så nu tänker inte jag vara chaufför på ett tag. iaf när vi åkte hem sen så var jag riktigt trött., irriterad å hade förbannat ont i huvudet,, jag var nära på å köra över en älg som redan va påkörd.. chauffören till den bilen fick föras med helikopterambulans =/ inge bra å jag stannade inte ens å hjälpte till=/ fyy på mig :@... när jag väl fick släppt av alla åkte jag hem å la mig å det var förbannat gött när det var lungt å tyst..

 


Kommentarer
Postat av: Lisa, Loves mamma

Men sen då? Du har ju glömt att skriva vad som hände när ni åkte hem...

2009-06-08 @ 15:51:44
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0