hmm...?

...då ska vi se vad jag har gjort sen jag skrev sist.,.. det bästa av allt sen sist är att jag har fått mitt lastbilskörkort =D väldans skojj.. Jag följde med Jimmy, Fredrik, Sture, Christoffer, Marie, Erik å anna till Kungshamn, vi hälsade på Mats å Pia =D Vi käkade lite å sen så spelade vi minigolf,, å det var riktigt sköjj =) Erik var nära på å skjuta ner mig bara men annars gick det bra :P heheh.. påväg till smögen åkte vi upp i "bergen" å tittade ut över Kungshamn, Lysekil å Smögen =) det var riktigt fint faktiskt =) kanske kan få in lite bilder på det.. Vi åkte till Smögen å gick ner till brygga å kikade lite, var inte så mycket folk där men det var väldigt trevligt ändå.. När jag skulle starta vanen tog batteriet slut =( så vi fick försöka få tag i starthjälp å det löste sig efter en halvtimme typ.. Jag körde Mats, Pia å Sture till husvagnen å sen åkte vi hemåt, jag lämnade var folket å sen åkte jag, jimmy å fredrik till Upphärad.. Sov i Upphärad å sen kom Magnus å hämta å körde hem mig,, väldigt snällt =) Tack så jätte mycke Magnus =D

Började Jobba på Volvo Aero i trädgårn i måndags.. rensade ogräs på måndan, klippte gräsmattor i går och idag.. Jag körde även lastbil idag, fader hämtade mig å så åkte vi å hämtade lastbilen å sen åkte vi till Hol eller Holstorp som det heter nu =O å hämtade bräder,, sen körde jag hit hem å så lastade vi ur dom å käkade.. Sen var det på gräsklipparna igen =/. Fick tvättat lite cement suggor å sopat lite i förrådet idag oxå..
Badade i poolen idag oxå=) tihi,, kallt å jävligt var det men det gick till slut =) Fick lekt lite med Love idag =) så checkt så.. å snart blir det väl till å färga Jennis hår =/ men jag får ju lite till min lugg oxå å de e ju bra =).  Sen blir det kissa å gå å lägga sig, är riktigt trött..

Natti Natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0