Midsommar

Det blev en rätt lyckad helg ändå..
Midsommarafton: Jag, Mor, Far, Nisse, Lisa, Tobias å Love åkte till Storegården å lyssnade på Stora sångkalaset,, det var väldigt trevligt tyyckte jag,, Efter det så åkte vi hem å¨satte upp tältet å sen var det mat.. efter det åkte jag en sväng till Upphärad å hälsade på folket,, Åkte sedan hem å kalasa med min familj å brors vänner =) Vi spelade brännboll å gick tipspromenad.. väldigt trevligt.. sen mot slutet spårade det ut lite grann så då gick jag in å la mig, var väldigt trött..

Midsommardagen: Jag å Jenni åkte till Lysekil.. det var kö in till centrum så det tog 2 ½ timme å komma till parkeringen från Thn.. Väl där iaf så gick vi bortåt å tittade på bilarna som stod parkerade,, Vi träfffade Sandra där =) så jag stod å prata lite med henne.. VI gick vidare å träffa mer känt folk.. Senare på kvällen kom Marie, Christoffer, Fredrik, Stark, Jimmy, Mikael,  Klas å Niklas.. så vi var med dom resten av kvällen, å det var väldigt trevligt tyckte jag =) Träffade även Therese å Rebecka, två helt underbara tjejer =) Det stod en bil vid hamnen å spelade bra buggmusik, så jag tog tag i Jimmy å så bugga vi,, sen blev Fredrik lite sugen oxå så jag å han bugga två/tre ggr,, folk stannade å titta =P hehe så man hade ju lite press på sig samtidigt.. Sen skulle jag å marie iväg å pissa, då kom det en saab åkande i full fart som en dåre, Polisen efter å det var inte en polis precis.. Han som körde bilen var troligtvis inte nykter, han var väldigt nära på att köra på massa folk å sen small de te å blixtra te i framlyktan å så var det stopp.. han krockade med en stenstolpe å skalla framrutan.. Poliserna helt hysteriska slet ut han å tryckte ner han på marken =/ men det var förbannat fräckt tyckte jag =P hade inte varit så fräckt om han kört på nån men ändå.. är ju inte så ofta man ser sånt.. Innan detta tog poliserna hand om en som spräckt hakan eller nått, å ambulansen hämtade en som hade blivit spritförgiftad så det var en vild kväll/natt...
På väg hem åkte vi till McDonalds, folket var hungriga, sen var det efterfest hos Jimmy.. inte så livat precis.. var ganska dött eftersom vi fyra som var där var alla trötta =P men några buggturer blev det allt,, sen var det soffan för min del. halv 7 gick vi i å la oss allihopa..

Idag: Det var riktigt segt i morses, jag, jimmy, fredrik å Klas tittade på C/O Segemyhr från halv 12 till 15:20.. Fader kom å hämta mig då,, så åkte vi till harald nyborg å sen var det hem å få i sig mat,, två hamburgare blev det i korvbröd =P
Klockan 19 var Jag, Far å Jenni i Åsaka å tittade på bror när han spelade match mot Tfk.. gick inge bra för Åsaka 0-3 blev matchen.. Å nu sitter jag här trött, sleten å förbannat hungrig.. så det är ner å kasta i sig något å sen blir det duchen å efter det sängen..

Hoppas ni hade en trevlig midsommar för det hade jag iaf =)
Puss å Kram å GodNatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0