Torsdag, Fredag, Lördag

I torsdags fick jag ta med mig bror till Uddevalla Sjukhus,, Han hade spelat fotboll å blivit sparkad på tån =/ Vi kom till akuten 22:30, klockan 23:00 fick han pratat med sjuksköterskan.. Sen fick vi sitta å vänta på läkaren som kom 00:15 ungefär.. Vid 01:30 tror jag,  fick jag köra han i rullstol till röntgen =) tihi lite skojj faktiskt,,  röntgen tog väl 3min eller nått,, sen var det ner till rummet igen.. Läkaren kom vid 02:00 å sa att tån var bruten å då blev jag å bror överlyckliga =P hehe,, det var ju inte roligt att tån var bruten men det kändes värt å att ha åkt dit å suttit där dom timmarna.. Han fick ett stödbandage å så fick vi åka hem,, 02:35 var jag hemma..

I Fredags gick jag upp 06:30 =/ var rät trött kan man ju säga,, Fader körde mig till jobbet. Kände mig verkligen död hela dagen, var riktigt seg.. vi slutade 14:00 =) då var det hem byta om å så åka till bror å fira hans födelsedag,, Efter lite vofflor åkte vi hem.. Jag skulle åkt på sexparty men det blev inställt tyvärr =( hon som skulle hålla partyt hade fått brännskador på näven.. Så då bestämde jag m,ig för att cykla med far å hans arbetskompisar =) Jag cyklade till kyrkan vid fallen ungefär, där väntade jag på folket.. Det blev smörgås, vin/öl där.. Jag hoppade med ett lag.. å så cyklade vi till kanalmuséumet å tittade på en lite film om när dom byggde kanalerna,, det var lite fräckt å se faktiskt =). efter det blev det ännu mer sprit inte för min del,, jag drack vatten.. det blev tipspromenad där ifrån till gamle dal. Vi gick längs efter slussarna å det var väldigt fint där faktiskt,, på vägen fick vi leka lite oxå,, Vi kastade boul (eller hur det nu stavas), skjöt slangbella på burkar, Fyllde två burkar med vatten med hjälp av fyra tvättsvampar, kastade "stor" pil å frisbee golf.. Det var riktigt sköjj,, efter det blev de mat, dryck å dans...

I lördags fick jag sovit ut ordentligt =) Jag hjälpte bror med att ta loss/ kapa loss framskärmen, å så satte far å bror dit den nya sen.. Vi åkte till faster Greta å käkade lite mat,, sen hämtade jag Jennifer å Jocke å så åkte vi till Vara.. Där träffade vi Louise å Jennifers mor.. Vi åkte lite karuseller =) å tittade på Nanne Grönvall å Bengt Hennings.. Nanne var riktigt grymm på scenen =) 50+ å hoppade runt som en 3åring,, riktigt fräckt.. Man har ju hört att hon är liten men inte så liten trodde jag hon inte var,, hon var kortare än mig med högklackat =P hehe.. Det var väldans skojj igår, Tack Jennifer å Jocke för att ni ville följa med =)

Idag ska det badas med Lisa, Love å Tobias.. sen blir det ev, Upphärad.. Å så var det ny arbetsvecka imorn..
Ha en solig dag,, Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0