går å begraver mig snart

Nu var det ett tag sen jag skrev, å jag har inte så mycket att skriva om nu heller..
Kan ju skryta lite å berätta att jag simmade 500m bröstsim å 500m ryggsim,  men detta fick jag betal för idag för jävlar va ont jag har i min nacke, gör så ont så det gör ont i huvudet, å jag blir snurrig.. Så jag fick gå hem tidigare idag å strunta i att köra lastbil, =/ så det blev tre pannkakor sen var det ryggläge för min del å jag sov från klockan 5 till åtta halv nio, sen kom bror min upp å tyckte att vi skulle spela bordshockey å det blev typ 75-2 till honom, känner mig jätteduktigt.. Vi beställde pizza å det skulle jag inte äta,  för jag började må ännu mer illa å fick ett mag knip som inte var ur denna värld, =/ 
Så det är inte mycket som är bra med mig känner jag, å det känns som jag bara gnäller hela tiden, så jag vet inte vad jag ska göra, går å begraver mig snart eller nått, men det kanske är dumt när man fyller 18 om 9dagar.
Men jag mår fruktansvärt illa nästan jämnt å ständigt, har ont i magen, i huvudet, har ont i nacken, å träningsverk i armarna, saknar ledvätska tror jag för det knakar å brakar när jag reser mig upp om jag varit stilla en stund,å mår inte jätte bra för övrigt heller,  men annars är det bra..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ryck upp sig nu! Snart är det kalas!=)

2009-03-04 @ 09:52:25
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

Va tyckte du om bilen då?

2009-03-04 @ 18:18:48
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jaaaaaaaaa va roligt!Det blir nog kuligt!=)

2009-03-08 @ 15:51:26
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0