Helgen

Denna helgen blev lika bra som den förra =)  å den förra helgen har jag tydligen inte skrivit om så då får jag ta å göra det nu då.  Jag var på tattomässa på fredag å lördag, på lördag kväll var jag på folketspark oxå. Var rockabily kväll där =) sket sköjj. Det var 18års gräns men jag kom in ändå, å dom tittade ändå på leget. heheh =P¨
Träffade Mats, Pia, Jimmy, Emelie å Henke där oxå. åå det var det bästa på hela kvällen =) otroligt underbara människor. Innan den helgen så var det 4-5 månader sen jag träffade dom, så jag blev jätteglad. =)

Igår tog jag mors moppe till Mikael, å vid halv 10 eller vad klockan blev åkte jag han å Magnus till Upphärads byggdegård. Var kareoke där igår.. Träffade Mats å Pia igen  å så träffade jag även Anna å Fredrik å det var ett bra tag sen jag träffade dom.. Så den kvällen blev riktigt lyckad, å att vara i Upphärad var ju ännu bättre, Älskar verkligen upphärad =)
Vi var där tills det stängde, å vi kom där ifrån 01:20 elller nått.  Vi åkte hem till Mikael å jag tog moppen hem å det gick verkligen inte fort hem, var snorhalt verkligen,, lite hemskt å åka hem faktiskt. Var hemma 02:20.

Idag var det tipspromenad, å jag blev pisseblöt om föttera, åå det är slaskens fel =/ hatar slask verkligen.
Jag å far åkte till Ö&B å köpte lite plasttallrikar, plastbestick, plastglas å muggar, pappersdukar å lite dricka till kalaset på lördag. Nu är det 4dar kvar tills jag fyller år =) jippiii.

Hoppas du oxå haft en bra helg. Kram kram

Kommentarer
Postat av: Systra di

Ska bli så kul att gå på ditt kalas! =) Dagen efter hjälper du väl oss att flytta hoppas jag?? =)

2009-03-09 @ 23:13:47
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0