Ledigheten

Onsdag:  Var jag på babysim med Lisa å Love =) han var lite trött så det var lite gnälligt i slutet, men han var väldigt duktig ändå =). Efter det lånade jag Lisa å Tobias bil å åkte till Skolan å tittade på SM i Kran, Truck, lastbil och lastbil med släp.. Det blåste en massa å var ganska kallt, så det var väl ingen höjdare.. Jag å Emma åkte till biltema å jag köpte muffar till avgasröret. Sen blev det Mc-donalds.

Torsdag: Jag hämtade Emma på kampenhof å så åkte vi till LaneLoge. Streaplers var där. Det kostade 150kr i inträde, å det var det väl värt.. Vi tog några bugg turer å sen gick vi upp till baren, å där var det kareoke. Blev inget sjungande för det var ingen som ville sjunga med mig =/. Blev chaufför sen åt Anders å ragge. Vi hämtade en människa  i Vänersborg som var rätt go under föttera Gusten tror jag han hette eller kallades =P . Vi åkte till seven eleven å köpte mat, sen åkte vi  in till torget å där träffade vi Raggar Patrik å Daniel =) det var ju lite checkt., Vi lämnade Gusten där å sen körde jag hem ragge å Anders.. Tog en kik i hans hem, äldigt gullit hus faktiskt =). Var hemma halv 7 på morgonen.

Fredag: Var jag med Jenni på överby, å det slutade väl inte jättebra. Tog bussen till torget å ¨så gick jag hem till Lisa, Tobias å Love. Jag, Lisa å Love åkte till Jätten å så köpte jag hamburgare å hamburgerbröd. sen åkte vi hem till oss, jag lärde Love spela fotboll =P han tyckte det var bättre å ta upp bollen så det blir nog en målvakt av honom =). Vi grillade hamburgare å sen åkte jag hem till Marie. Vi åkte till Jätten å köpte chips, godis å dricka ¨å hyrde en film som vi inte kollade klart på. Vi åkte bil istället, å det var ju lite checkt =)

Vad som händer idag har jag inte en aning om, men imorn blir det troligtvis folkrace =)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Härlig ledigeh! Men nu är det ny vecka. Gött att det är sommarlov snart! =)

2009-05-03 @ 21:31:14
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0